Skip to content
Nyomor széle

Címke: demokráciára nevelés

  • Nyomor széle
  • Címkék: "demokráciára nevelés"
349. A legnagyobb nehézség
349. A legnagyobb nehézség

349. A legnagyobb nehézség

2013.02.06. L. Ritók Nóra

Mindig mondom, mintegy biztatásként, mindenkinek: ha egyszerű lenne, már rég megoldódott volna. De nem...

Tovább olvasom

demokráciára nevelés hatalomvágy konfliktusok
BEMUTATKOZÁS

Nap mint nap tapasztalom közvetlen környezetemben, hogy a mélyszegénységben élőknek esélyük, sőt reményük sincs a minőségi életre. Ismerem az oktatás, a szociális szféra és az egészségügy egymással párhuzamosan futó, egymást erősíteni képtelen programjait. Érzékelem a hivatali és az emberi szemlélet között tátongó mérhetetlen űrt. És látom azt is, sokan milyen könnyen ítélkeznek, anélkül, hogy ismernék a helyzetet. Azt akarom, hogy változzanak a dolgok, ezért kezdtem írni ezt a naplót.

igazgyongyalapitvany.hu

Kövess minket
Ajánló – ezek is érdekelhetnek
  • 858. (Ki)útkeresés
    858. (Ki)útkeresés

    858. (Ki)útkeresés

    2022.10.10. L. Ritók Nóra

    Vannak, akik elmennek…és vannak, akik maradnak. Mindenki dönt, tudása, lehetőségei, felelősségérzete, kiégési szintje alapján. Mindenkit meg lehet érteni, a távozókat (menekülőket) és a maradókat...

    Tovább olvasom

    demokráciadeficit egó együttműködés etika gyűlölet jövőkép közösség
  • 600. Az oktatás, vagy valami más?
    600. Az oktatás, vagy valami más?

    600. Az oktatás, vagy valami más?

    2017.10.22. L. Ritók Nóra

    Mostanában több oktatáspolitikai vitaanyagot, koncepciót olvastam el. Mindegyik, (számomra ez nagyon fontos) valahogy érintette a szegénységben élő gyerekek esélyeit...

    Tovább olvasom

    esélyek koncepciók oktatás politika szegénység valóság víziók
  • 98. Vasárnapi ebéd
    98. Vasárnapi ebéd

    98. Vasárnapi ebéd

    2010.06.19. L. Ritók Nóra

    A vasárnapi ebédnek minden családban hangulata, rangja van. A vasárnap más, mint a többi nap. Vidéken legalábbis. És ahol...

    Tovább olvasom

    ebéd gyerekek mélyszegénység
  • 240. Miért kellünk?
    240. Miért kellünk?

    240. Miért kellünk?

    2011.10.25. L. Ritók Nóra

    A közoktatási törvénytervezetben sok, számomra nehezen értelmezhető dolog van. És nem látok benne garanciákat arra vonatkozóan sem, megmaradhatunk e hosszabb távon ebben az új...

    Tovább olvasom

    hátránykompenzálás művészeti oktatás
  • 831. Választás, népszavazással
    831. Választás, népszavazással

    831. Választás, népszavazással

    2022.04.03. L. Ritók Nóra

    Ma van a választás napja. Nem volt egyszerű most sem tartani magunkat az elveinkhez, vagyis, hogy nem befolyásolunk senkit, mi azért dolgozunk, hogy képessé tegyük majd a leszakadókat arra, hogy éljenek a részvételi demokrácia lehetőségével, tudjanak dönteni, lássák át a manilpuláció eszköztárát, értsék, mi történik...

    Tovább olvasom

    jövőkép leszakadó társadalmi csoportok manipuláció népszavazás politikai tudatosság részvételi demokrácia választás
  • 488. Egyeztetés
    488. Egyeztetés

    488. Egyeztetés

    2015.09.05. L. Ritók Nóra

    Az integráció amúgy sem egyszerű, ám az érdekek kusza hálójában, úgy tűnik, egyre messzebb kerülünk...

    Tovább olvasom

    egyházi iskolák konszenzus szegregált oktatás
Archívum

2025

  • szeptember 2
  • augusztus 5
  • július 4
  • június 4
  • május 5
  • április 4
  • március 4
  • február 4
  • január 5

2024

  • december 4
  • november 5
  • október 4
  • szeptember 4
  • augusztus 5
  • július 4
  • június 4
  • május 5
  • április 4
  • március 5
  • február 4
  • január 4

2023

  • december 5
  • november 4
  • október 4
  • szeptember 5
  • augusztus 4
  • július 5
  • június 4
  • május 4
  • április 4
  • március 5
  • február 4
  • január 4

2022

  • december 5
  • november 4
  • október 4
  • szeptember 4
  • augusztus 5
  • július 4
  • június 4
  • május 5
  • április 4
  • március 4
  • február 4
  • január 5

2021

  • december 4
  • november 4
  • október 5
  • szeptember 4
  • augusztus 5
  • július 4
  • június 4
  • május 5
  • április 4
  • március 4
  • február 5
  • január 4

2020

  • december 4
  • november 5
  • október 4
  • szeptember 3
  • augusztus 5
  • július 4
  • június 4
  • május 5
  • április 4
  • március 5
  • február 4
  • január 4

2019

  • december 5
  • november 4
  • október 4
  • szeptember 5
  • augusztus 4
  • július 4
  • június 5
  • május 4
  • április 4
  • március 5
  • február 4
  • január 4

2018

  • december 5
  • november 4
  • október 4
  • szeptember 6
  • augusztus 4
  • július 5
  • június 4
  • május 4
  • április 4
  • március 5
  • február 4
  • január 4

2017

  • december 5
  • november 4
  • október 5
  • szeptember 3
  • augusztus 4
  • július 5
  • június 4
  • május 4
  • április 6
  • március 4
  • február 4
  • január 5

2016

  • december 5
  • november 4
  • október 5
  • szeptember 4
  • augusztus 4
  • július 5
  • június 4
  • május 5
  • április 4
  • március 4
  • február 4
  • január 5

2015

  • december 3
  • november 5
  • október 4
  • szeptember 4
  • augusztus 5
  • július 4
  • június 4
  • május 5
  • április 4
  • március 6
  • február 4
  • január 5

2014

  • december 4
  • november 5
  • október 4
  • szeptember 4
  • augusztus 5
  • július 4
  • június 5
  • május 4
  • április 4
  • március 5
  • február 4
  • január 4

2013

  • december 5
  • november 5
  • október 4
  • szeptember 5
  • augusztus 4
  • július 4
  • június 5
  • május 4
  • április 4
  • március 6
  • február 5
  • január 6

2012

  • december 6
  • november 5
  • október 4
  • szeptember 7
  • augusztus 5
  • július 5
  • június 8
  • május 8
  • április 8
  • március 9
  • február 8
  • január 9

2011

  • december 8
  • november 9
  • október 9
  • szeptember 9
  • augusztus 9
  • július 9
  • június 9
  • május 9
  • április 8
  • március 9
  • február 8
  • január 8

2010

  • december 10
  • november 9
  • október 9
  • szeptember 9
  • augusztus 9
  • július 7
  • június 7
  • május 9
  • április 8
  • március 8
  • február 7
  • január 10

2009

  • december 8
  • november 1
  • október 1
  • szeptember 1
Címkék
adományok bizalom cigányság civilek együttműködés elvárások eredmények esélyteremtés felelősség generációs szegénység gyerekek hatások hideg hitelesség integráció jövőkép karácsony kirekesztés kommunikáció konfliktusok kudarcok közmunka közösség közösségfejlesztés lehetőségek motiváció munkavállalói kompetenciák mélyszegénység nyomor nyomorúság oktatás segítségnyújtás szegregáció szegregátumok szegénység szocializáció szolidaritás tanulás tehetetlenség támogatások társadalmi leszakadás társadalmi vállalkozás változások állami gondozás érdekek

Nyomor széle | A leszakadók Magyarországon

Ez is egy HVG blog!

Egyéb kiadványok —

  • HVG
  • HVG360
  • jobline.hu
  • adózóna
  • eduline
  • HVG Könyvek
  • HVG Állásbörze
  • bolt.hvg.hu

Kövess minket! —

Keresés a(z) Nyomor széle oldalon —

  • Hirdetési információk
  • Adatvédelmi tájékoztató
  • Cookie-kezelési tájékoztató
  • Impresszum

HVG Kiadó Zrt. © 2020 - 2025